disneyjul.blogg.se

1 advent

Publicerad 2013-12-01 09:50:00 i Advent, Benyamin 2 år, Christmas,

 
Var i Ullared förra veckan och packade på kundvagnen med allt möjligt (eller egentligen inte - allt var nästan bara till Benyamin)
När jag kommer hem upptäcker jag att jag plockat på mig TRE julkalendrar till honom - bortskämda unge.
Första & sista året det händer kan jag säga.
Så jag får ju dela upp det på nått vis.
Den klassiska choklad kalendern (Musse Pigg) fick han till sin frukost i morse.
Det var lite nostalgi från min sida :)
 
Bamse kalendern ska han få någon gång under dagen, det ska innehålla en leksak om jag förstått det rätt.
 
Och Haribo kalendern finns där tydligen godis i så den får han till kvällsmyset.
Usch va mycket godis för honom denna månaden. INTE BRA!
Aja, som sagt första & sista gången.
 
Sedan har vi ju adventspresenterna........
Har inte riktigt bestämt vilken han ska få än, men återkommer med det när jag bestämt mig :) 
Det blir när mannen i huset vaknat :)
 
Glad första adevnt på er :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela