disneyjul.blogg.se

Middagsbjudning

Publicerad 2013-07-29 08:48:57 i Benyamin 2 år, Semester, Sommar, Turkiet, Önskelista,

Hej hopp!
 
Igår var en fruktansvärd het dag. Det var så fuktigt & varmt att man nästan fick problem att andas. Turkiet varmt var det verkligen. 
Tänk vilken tur vi har haft med sommaren i Sverige i år. Minns inte sist vi hade så många soliga & varma dagar.
 
Det blev ingen träff med min kusin igår - runt 11 då vi skulle träffas började små dugga regn och åska var på ingång, gick in på smhi´s hemsida där det stod att det skulle bli riktigt oväder runt 14 så vi ställde in.
 
När klockan blev 14 var det som jag skrev på första raden - sol, sol, sol.
Jaja, vi fick städat lite och Erkan tog Benyamin till frisören.
Så nu är han nyklippt - så fin så! Ser liksom 2 år äldre ut nu, min lilla pojke.
 
När klockan blev 17 körde vi in om Burlöv center där jag fick med mig en super fin blomma från DiModa, dom har så vackra ting där. Och en Nalle Puh drake från BR till lilla Theodor.
 
Mot Lund till Sandra, Stefan & Theodor på en god grillmiddag och jordgubbstårta till efterrätt. MUMS!
Det var riktigt trevligt!
Är så glad för att jag funnit Sandra & Benyamin funnit Theodor. Tänk att vi lärde känna varandra under gravid gruppen på BVC när bebbarna var i magen.
Och dom leker så fint & bra ihop.
 
Nä, idag blir det städning igen - ska köra & lämna Benyamin till hundhotellet och sen blir det att jaga en resväska till mig så jag också kan packa ner mina saker =)
 
Önskar mig verkligen en sådan här 
 
Vi har en turkos som jag köpte till mannen förra året - men den är fylld av Benyamins gamla bebis kläder som ska med till Turkiet. Men jag vill ha en egen - den här fina rosa hihi. 
 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2013-07-31 22:41:54

Har du tänkt på hur ofta du besöker Burlöv Center? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela