disneyjul.blogg.se

Presenter

Publicerad 2013-07-28 09:16:19 i Benyamin 2 år, Semester, Shopping, Sommar,

Igår blev det lite städning och sen cyklade vi vidare till Burlöv Center för presentköp. Så nu har jag köpt en liknande Aqua doodle ritmatta till Benyamins andra kusin Bekir där man kan rita med pennor man fick till och sen sköljer man av det med vatten och kan börja rita på nytt igen.
Till första kusinen Elif köpte jag ett pärlset, och till Benyamin ett såpbubbelset. Min tanke bakom dessa leksaker är kanske liiiite egoistisk - JAG ska nämligen ha att göra under dessa tio dagar i byn haha.
 
 
Jag kom även hem med en vit bommuls klänning som är kort på framsidan och längre där bak. Har likadan i mörkblå och svart och dom är så sköna så nu är rosa den enda jag inte har som verkar vara slut överallt.
Fick även med mig en helt vanlig lång svart klänning - såååå skön den är.
 
När vi kom hem blev det lite häng i sandlådan sen kom mannen hem och fyllde poolen i trädgården så han & Benyamin kunde bada.
Jag har ju röda veckan så jag fick avstå.
Cyklade till Netto för att jag var sjuuuukt sugen på nått sött så jag & Benyamin delade på en Tom & jerry lördagspåse.
Pappa kom hem och slängde sig i poolen också med Benyamin och dom hade såå kul <3
 
Efter att mannen nattat Benyamin och jag gått sista kvällsrundan med Bino blev det film och vit chokladmousse jag hade gjort i ordning.
Egentligen är jag inte alls så mycket för söta saker men denna kväll var otrolig - jag t.o.m drack coca cola som jag sällan gör.
 
Filmen var inte alls min typ av film - med jättar osv så jag gick och la mig innan den var slut.
 
Idag ska jag träffa min kusin med barn som kommit ner från Stockholm och ikväll ska vi på middag hemma hos Sandra, Stefan & Theodor.
 
Tjingeling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela