disneyjul.blogg.se

Tjejkväll

Publicerad 2013-07-23 11:24:28 i Bino, Semester, Sommar,

Igår kom mamma och hämtade Benyamin. 
Så jag var barnfri från ca; 11 tiden. Helt tyst i huset - skönt men samtidigt blir man så rastlös. Ett par timmar hade räckt för att fixa & dona sen saknar man ihjäl sig efter busfröet.
 
Jag cyklade iallafall upp till Burlöv center i 30 graders värme för att handla det "sista" inför kvällen. Det blev minst 600:- inne på coop - otroligt dyrt!
 
Nu har vi kylskåpet fullt inför vår resa - smart där Jennifer :/
 
Storstädade här hemma - försökte smita ut på pauserna och få mig lite solbränna men tiden gick och självklart var jag inte färdig kl: 18 när gästerna droppade in.
Det blev Jenny, Malin & Tamara med hennes son Nico.
Och Erkan såklart som fick sköta grillen hehe.
 
Jag gjorde min egna potatissallad för första gången och den blev precis som pappas - mums!
 
Vi hade riktigt trevligt, varmt & gott i trädgården och när solen hade gått ner och klockan var alldeles för mycket gick vi hem till Jenny som bor på gården bredvid för en husesyn. Dom har ju renoverat hela lägenheten och det är alltid kul med inspiration. Speciellt när dom gjort fler rum, precis som vi vill göra ifall vi blir fler i familjen någon gång i framtiden ;-)
 
När jag kom hem lite smålullig och skit trött råkade jag nudda vid ett vinglas som föll ner på golvet i tusen bitar.
Bara fram med dammsugaren 1 på natten *suck*
 
När jag piggnat till var det lika bra att diska upp all disk som såg ut att vara från 15 personer.
Glad är jag för det imorse när jag vaknade - 10.00 - gött med sovmorgon.
 
Nu är klockan svin mycket och jag ska ta en runda med Bino.
Sedan blir det småstäd, packning sen drar vi till mamma ute i skogen så jag får pussa ihjäl min älskade unge.
 
Tjingeling!

Kommentarer

Postat av: Sand mellan tårna

Publicerad 2013-07-25 19:38:05

Heeeej!!
Ja nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen. Får väl se för hur länge innan jag tröttnar ;) Just nu känns det jätte kul iaf :)
Ingen åldersgräns på nån av turerna men jag skulle inte ta med honom på night safari. Det är väldigt högljutt och stimmigt samt att man kommer tillbaka sent (runt 01 tiden). Då är en av dagturerna bättre. Många små barn, allt från 1 år och uppåt som är med på dom. I tisdags när vi åkte var det med en liten tjej som precis lärt sig gå :) Barnstol har vi om så önskas.
Hoppas allt är bra med dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela