disneyjul.blogg.se

30 års festen

Publicerad 2013-11-03 08:38:46 i Allmänt,

 
 
 
 
Det finns MASSVIS av bilder från denna kvällen, men dessa tog jag snabbt från facebook, de andra bilderna har jag bland annat fått skickat till min mobil och minneskortet från kameran som var igång hela kvällen har jag fortfarande inte fått. 
Dessutom låg där engångskameror på borden som heller inte har framkallats.
 
Första bilden är med en av mina bästa vänner Faten och greken Theriakos som har hand om grekiska föreningen som vi hade festen i.
Andra bilden är en bild med mina arbetskamrater.
 
Mina vänner och min pappa hade ordnat festen för mig - och trots att det var en massa saker som skulle hända såsom uppträdanden osv som blev inställda så var kvällen alldeles fantastisk!
Mina arbetskamrater hade så roligt ovh blev så inspirerade av festen att dom nu planerat med samma lokal att ha en 20-tals fest där i februari - hur skoj!
 
Var tvungen att ringa några samtal under detta inlägg så nu tappade jag mitt skrivande, aja - festen var fantastisk!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela