disneyjul.blogg.se

Framtidsplaner

Publicerad 2013-11-02 12:57:44 i New York, Resor,

Usch vad jag är dålig på att blogga, men det lär nog bli mer framöver, har egentligen så mycket jag vill få ut, men samtidigt vill jag inte blotta mig för hela världen. 
 
Idag är det exakt en vecka till jag åker till NEW YORK! Helt sjukt att jag inte ens tänker på det. Jag som oftast är helt förbered på resor som jag annars är, är inte det denna gången av olika anledningar.
 
Har varit sjuk sedan i torsdags och är därmed hemma från jobb. Detta var ju min jobbhelg men istället är jag hemma med min älskling Benyamin. Hoppas bara inte jag smittar honom <3 
 
Min 30 års fest var lyckad - underbar, fantastisk! Men berättar mer om det i ett annat inlägg.
 
Nu framöver har jag en del planerat.
 
New York resan, Ullaredshopping, en massa julmiddagar & julklappslekar med familj, vänner och kollegor. 
Ja, november & december brukar vara FULLBOKADE!
 
Har ju semester i två veckor, så veckan efter New York tänkte vi besöka julskyltningen på tivolit i Köpenhamn och även bada på badhus en dag.
 
Sedan tänkte jag anmäla Benyamin till gymnastik istället för dansen han går på nu. Tyvärr är den lite för "barnslig" för honom. Hur den nu kan vara det, men det är den ialf. 
 
Annars tänker jag mestadels på sommaren =)
 
Våra planer 2014 ser ut så här: 
 
* APRIL: KANSKE blir det en weekend i vår till Holland eller Italien (detta är mer 40% än 60%)
* MAJ: Astrid Lindgrens värld en helg med stuga
* AUGUSTI: Åka båten över till Mumindalen i Finland. Vidare till Stockholm till min kusin Titi med familj och spendera en helg där med besök på Gröna Lund och Kolmården. 
* Där någonstans under sommaren kommer mannen & Benyamin åka till Turkiet själva, utan mig.
* DECEMBER: Jamaica - yes - det är häääär jag ska plocka ut mina semesterdagar *woho*
 
(Och sen kan jag avslöja att december resan 2015 redan är planerad och mer säker än allt jag nyss skrivit upp - för då blir pappa 60 år och då ska vi åka på hans drömresa som blir en rundresa till Nya Zeeland och Australien)
***ÄLSKARATTARESAOCHSEVÄRLDENSALLAKULTURER***
 
 

Kommentarer

Postat av: Laura

Publicerad 2013-11-03 16:30:55

Ohh, är det så kort tid kvar tills din New York-resa?! :) Minns att du har skrivit om det tidigare, men då var det ju jääääättelänge kvar till det. Men tiden går fortare än vad man tror! Hoppas du får en superkul och minnesvärd resa!

Jamaica och Nya Zeeland/Australien låter inte helt fel det heller, båda hör till mina topp tio-resmål som jag vill besöka, så jag måste erkänna att jag är pyttelite avundsjuk.. :) Men bara jättejättelite, främst är jag bara glad för din skull! :) Och nu kan ju jag få tips om Jamaica/Nya Zeeland/Australien genom dig, haha! :)

Ha det bra gumman!

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela