disneyjul.blogg.se

Hej världen *vink, vink*

Publicerad 2013-10-12 10:07:00 i Allmänt,

Jag är här - men tankarna på bloggen är knappast där. De senaste dagarna har jag velat skriva men inte haft orken eller lusten till det.
Just nu är jag otroligt trött och har ont i ryggen sedan igår.
Igår jobbade jag från 16 till 01 på natten men otroligt nog fick jag sovmorgon av Benyamin. Klockan var 9.30 när vi steg upp - lovely!
 
Dansen i Lomma börjar om exakt 1 timme och vi måste egentligen vara iväg senast om 20 min. Då ska jag hunnit gå ut en snabbis med Bino, klä på oss och packa ner picknick - och ändå sitter jag här och bloggar?!
Stress blir det hem också - ska ju börja jobba 15.00, jobbar till sen kväll och vara på jobbet 06 imorgon - STRESS!!!!
 
Men - sedan är det en ny vecka - den veckan de flesta i min omgivning och inte minst jag sett fram emot ganska länge. Det är nämligen då vi börjar räkna ner dagarna till årets fest - woohoo ;-)
 
Och jag blev glad imorse när vågen hade tickat neråt - UTAN ANSTRÄGNING! Det ni, DET är lycka!
Hoppas bara det fortsätter - älskar att känna på mina nyckelben =)=)
 
Återkommer förhoppningsvis ikväll, om det inte finns för mycket att göra på jobb.
 
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela