disneyjul.blogg.se

Glitter & Glamour

Publicerad 2013-09-19 22:10:10 i 30 år,

Min underbara vän F har ordnat ett evenemang på facebook. Jennifers 30 års Glitter & Glamour.
Vi ska göra en väldigt stor fest för min 30 års dag.
Det ska bli riktigt skoj, väldigt spännande. Det roliga i detta är att verkligen alla är så engagerade i denna fest. Folk ser fram emot den, beställer klänningar, planerar vad dom ska ha på sig, diskuterar tillsammans vem dom ska dit med osv.
SKIT SKOJ!
Dessutom har jag ingen aning om vad som kommer att hända på själva festen då mina vänner håller i överraskningar. Spännande!
Det enda jag vet är att där ska finnas en röd matta vid ingången och min kompis F har anlitat en fotograf som kommer att ta bilder på alla när dom kommer in på den röda mattan - vi snackar hollywood style.
Sen snackar min bror & min kusin om att fixa en DJ. 
Så ja, ni fattar grejen.
 
Så just nu ikväll har jag precis klickat hem två alternativa klänningar till denna gala kväll.
Ja, jag har hittat snyggare men ack så dyrare och det har jag inte råd med när jag ska hålla i detta spektaklet.
Men glittrig måste jag ju va - jag kan ju inte bryta mitt tema =)
 
 
 
Klänningarna är väldigt korta - så jag får prova dom hemma och se sen men åååå vad dom glittrar.
På denna fest ska det vara "to much" ni vet när ni bara känner för att dra på klänningen innan ni ska ut och sedan kommer till spegeln och bara känner "nja, det blev nog för mycket" men ingen ska få känna så denna kväll.
Här är det ALL IN som gäller!!!
 
 

Kommentarer

Postat av: Laura

Publicerad 2013-09-19 23:13:38

Oohh, låter spännande! :D Var ska festen hållas? Eller är det också en överraskning? :)

Postat av: Claudia

Publicerad 2013-09-20 17:46:06

Sjukt snygga klänningar!! Ohhhhh vad jag längtar, ska bli grymt kul. 🎉🎊🎁👯

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela