disneyjul.blogg.se

Kommentarer

Postat av: Laura

Publicerad 2014-02-03 15:22:23

Flicka? Antar att ni fått veta det nu? :)

Postat av: Jennie

Publicerad 2014-02-03 15:38:53

En mini-Jennifer hade varit roligt att få se:) återkommer imorgon!

Postat av: Laura

Publicerad 2014-02-03 21:12:51

Ok, kul att höra hur man följer upp graviditeten i Sverige! Har ju läst lite grann på nätet och så, men vad jag har förstått det så skiljer det lite grann beroende på var man bor i Sverige? T.ex. det där med sockerbelastningen. Och KUB/NUPP-testet som man oftast får göra om man är äldre än 30 (eller är det 35?), men jag tror att det också skiljer lite på de olika länen i Sverige?? Som sagt har jag ingen aning om hur det är på den statliga sidan här, men jag antar att man inte får så många ultraljud här heller. Vet inte ens om man får några alls! :P Vi går ju privat och betalar extra för det, sedan har vi haft några extra ultraljud också som inte var inplanerade bara för att jag var så orolig.

Sockerbelastning gör man här också, jag ska göra det om två veckor och bävar redan eftersom jag har haft lite förhöjt glukosvärde vid tidigare blodprov... Är i vecka 25 nu ska tilläggas. :)

Lycka till på ultraljudet imorgon, håller tummarna för att allting är bra (men det är det säkert)!!! Har ni några speciella önskemål på könet? :)

Jag ska avslöja könet på vår Bezelye snart... Men inte riktigt ännu! :)

Kram!

Postat av: Lina

Publicerad 2014-02-04 11:07:18

Pojke

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela