disneyjul.blogg.se

3 blir 4

Publicerad 2014-01-02 18:44:00 i Benyamin 2 år, Filmer,

Ja, rubriken stämmer - eller kanske man ska skriva 4 blir 5 - Bino är ju också vår familjemedlem. Den sista oktober fick jag reda på att jag var gravid. Första försöket så ja, det var planerat. Har alltid velat ha 3 år mellan barnen så att jag får ha min egentid med min älskade lilla son som helt plötsligt ska bli storebror. Det som har varit otroligt tråkigt är att jag varit så fruktansvärt sjuk. Legat hemma på soffan i 3 veckor med nån sorts av influensa kombinerat med gravid illamående och trötthet. New York resan fick k jag lida kraftigt, där var jag svimfärdig varje dag kombinerat med jetlagen. Usch, nä det har inte alls varit roligt. Idag är jag i vecka 15 - och det är nu denna veckan tröttheten och illamåendet avtagit. Men fortfarande trött. På jobb främst är jag inte alls mig själv. Den glada, spralliga Jennifer har nog inte mina arbetskamrater sett på länge. Alltid trött och bara sitter på min plats, inte hänger jag runt och minglar med de andra längre. Synd! Bom allt går som det ska, så är g pyret beräknat till den 30 juni. Känns som en hel evighet! Och än så länge har jag "bara" gått upp 4 kg, men känns som 10. Klädernna, och jackorna passar inte längre :( och vad jag hela tiden tänker på är att gå hög hravid in i sommaren - usch! Lommer inte vilja vistas ute alls. Aja, jag är glad - fastän det inte låter så, men denna graviditeten är så mycket värre än förra. Skriver mer en annan gång, snart hoppas jag. Skriver nämligen detta på mobilen och ser inte vad jag skriver, så säkert en massa stavfel. Ha överseende :) Nu tittar vi på pippa långstrump - älskar att Benyamin älskar alla Astrids filmer. Emil främst, Lotta, Pippi, Rasmus på luffen, Madicken & alla vi barn i bullerbyn. Försöker få han att titta på Vi på saltkråkan men filmerna som vi har är vtråkigare än serierna. Så får bli att jag får köpa hem dom istället. Tjingelin! 

Kommentarer

Postat av: Laura

Publicerad 2014-01-02 21:47:54

Men åååå vad kul!! GRATTIS I MASSOR!!! :D Hoppas att du börjar känna dig bättre nu så småningom! Du kan ju trösta dig med att du inte behöver gå gravid hela sommaren i alla fall, juni brukar ju inte alltid vara så varm annars heller... :) Har Benyamin fattat att han ska bli storebror än, eller hur han tagit det hela? Lycka till med allt!

PS. Hoppas att du börjar uppdatera mer nu, vill gärna följa med dig genom din graviditet...! :)

GRATTIS ÄN EN GÅNG!

Postat av: Sofie Sockret Nilsson

Publicerad 2014-01-02 23:40:10

Vad är det jag läser Jennifer!!!
G R A T T I S! :))
Så roligt att ni väntar tillökning till din fina familj <3
Tråkigt bara att du mått/mår skit :( hoppas det är övergående och att du snart känner dig lite bättre igen! Nu blev allt mycket klarare - sjuk i 3 veckor är ju ingen höjdare men det är ju av en underbar orsak!
Stort stort grattis som sagt! :)
Kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela