disneyjul.blogg.se

30 januari 2014

Publicerad 2014-01-30 18:59:03 i Allmänt,

Igår hade jag en KAOS dag på jobb. Från att jag satte mig ner kl: 05 till 11 då jag slutade. Fick höra att det var lika kaosartat hela eftermiddagen/kvällen med. Slutkörd i huvudet kom jag hem och mötte mamma, K och Benjy. Dom hade hämtat honom från dagis och skulle bara hämta pulkan sen åkte dom iväg till sig för att åka pulka. Benyamin sov över där till idag och då han inte sovit middag somnade han nyss på soffan, 1 timme innan hans normala läggdags. Ska försöka bära upp han till sängen utan att han vaknar, men tror inte jag lyckas :( Igår efter att dom gått la jag mig i badet och satte Ipaden på en pall hahaha. Ganska bekvämt haha. Sedan gjorde jag mig i ordning för att dra vidare till IKEA med mannen. Där satt vi ganska länge - roligt men guuud så trött jag blev. Och vilken foglossning som satte igång - det var hemskt! Vi gick när de stängde 20.00 till möllan, ett nytt snabbmats hak har öppnat där - påminner ganska mycket om kentucky fried chicken. Tyckte verkligen maten inte var något att hurra för. Vi kom hem strax före 22 och då blev det Paradise hotell och sen sängen. Fick sovmorgon idag - så skönt! Annars har jag bara städat & tvättat. Skulle egentligen vara ledig till måndag men blev frågad om jag ville jobba imorgon istället för nästa fredag då jag har 14-21 innan jobbhelg och bara 1 dag ledigt innan. Självklart tackade jag ja till ett specialarpass - kommer endast att jobba fem timmar och får både tidsförskjutning och utryckningstilägg plus att det passar mig bättre att vara ledig två dagar irad innan en jobbhelg. Ointressant fakta haha. Nä, nu ska jag bära upp Benyamin - wish me luck! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela