disneyjul.blogg.se

Tack

Publicerad 2014-01-03 13:31:44 i Allmänt, Benyamin 2 år,

Tack Laura & Sofie för era fina kommentarer <3 Trodde faktist att alla gett upp att läsa min as tråkiga blogg. Det var inte som förr när man uppdaterade dagligen och hade lite föer läsare. Men kanske jag kommer åter på banan igen. Idag är en hemmadag. 2 arbetskamrater kommer hit, eller de är mammalediga båda två. Jennie med sina Adeline & Ossian och Lina med sina Leon & Matteo. Benyamin går här hemma och frågar hela tiden när dom kommer. Jag säger "efter vi har varit ute med Bino" / "efter vi har städat"/ "efter jag har gjort räkmackorna".... Barnen får glass i strut med massa strössel & sås till. Imorgon har vi inga planer men på söndag när Erkan är ledig ska vi nog upp till Helsingborg till Tropikariet. Sen börjar en lång arbetsvecka för mig - det var längesedan. Har ju varit sjuk, haft semester & varit föräldrarledig alldeles för länge nu. Puss på er! 

Kommentarer

Postat av: Laura

Publicerad 2014-01-03 15:43:14

Ja, så lätt blir du inte av med mig, haha! ;) Klart jag läser! Det ska bli dessutom bli extra kul att följa dig genom den här graviditeten... ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela